Systeembeheer

De dienst Systeembeheer maakt informatica-infrastructuur beschikbaar voor de diensten van het gemeentebestuur: software, servers, printers, scanners,… De dienst Systeembeheer beheert eveneens de netwerkverbindingen die de buitendiensten verbinden met het administratief centrum, en zorgt dat de diensten van het gemeentebestuur toegang hebben tot internet (websites, e-mail) en andere netwerken en en tot toepassingen die via deze netwerken aangeboden worden.

De impact van informatica op de werking van de gemeentelijke diensten blijft toenemen (’e-government‘). De dienst Systeembeheer zorgt ervoor dat de informaticastructuur deze ontwikkelingen kan blijven volgen en probeert alle buitendiensten samen te smelten tot een groot geheel. Dit zal in de toekomst de werking en de communicatie zeker ten goede moeten komen, zowel naar eigen personeel als naar de burger toe.

 

Contact

Systeembeheer
Kerkplein 17, 2220 Heist-op-den-Berg
Tel. 015 22 86 76, fax 015 25 09 96,
mail systeembeheer@heist-op-den-berg.be

Openingsuren

Ma, wo, vr: 9 - 12 uur en 13.30 - 16 uur
Di, do: 9 - 12 uur

<< Sluitingsdagen juli-augustus >>

Telefonisch contact

Ma, di, wo, do: 9 - 12 uur en 13.30 - 16 uur
Vr: 9 - 12 uur