Nieuw! Zonnecrèmepaal

Gepubliceerd op  maandag 22 juni 2026

Op zonnige dagen is het belangrijk om zonnecrème te smeren. Neem dus altijd zonnecrème mee als je op stap gaat.

Zonnecrème vergeten? Geen zorgen! Om je te beschermen tegen schadelijke uv-stralen, is er een mobiele zonnecrèmepaal op een aantal zomerse activiteiten in onze gemeente. Je kan er gratis zonnecrème (SPF 50) nemen. Smeer je goed in, ook als het bewolkt is, en vergeet niet om de twee uur te herhalen. Zo geniet je zorgeloos van de zon.