Coördinator Eigen Werken

Solliciteren

De vacature in het kort 

Wil je samenwerken in een sterk, ervaren en gedreven team? Ben je oplossingsgericht en heb je een technisch profiel Grijp dan nu je kans!

Wij zoeken een coördinator Eigen Werken (m/v) voor team Openbaar Domein
Voltijds (38 uur) - onbepaalde duur – niveau B4-B5

Je bent een daadkrachtige teamspeler in een gedreven ploeg.

  • Je ondersteunt, faciliteert en coacht de teamleiders die instaan voor de aansturing van + 50 arbeiders. Je inspireert en motiveert dagelijks. Waar nodig, onderneem je acties om de moraal en de productiviteit van het team te verhogen.
  • Je werkt mee aan de uitwerking van het nieuwe organogram van het ganse beleidsdomein vanuit jouw praktische / technische / operationele blik. Aansluitend draag je jouw steentje bij in de uitvoering.
  • Je stelt een personeelsformatie op in functie van de huidige én toekomstige noden. Je organiseert de nodige aanwervingen samen met je team.
  • Je capteert vormingsnoden en zorgt ervoor dat jouw medewerkers de nodige vormingen kunnen volgen.
  • Je volgt mee de personeelsadministratie van je directe medewerkers op.

Met kritische blik sta je in voor de werkvoorbereiding, -planning en -optimalisatie.

  • Samen met de teamleiders optimaliseer je de voorbereiding en uitwerking van de werken van de verschillende uitvoerende ploegen (groen, water en wegen).
  • Je staat in voor de voorbereiding van meer complexe of teamoverschrijdende projecten (groen, water, infrastructuur, …). Je vertaalt in dat geval vragen van andere teams door naar jouw teamleiders.
  • In samenspraak met de preventieadviseur werk je aan het verbeteren van de veiligheid voor de uitvoerende functies binnen team Openbaar domein. Bijvoorbeeld: uitwerken van specifieke werkrichtlijnen rond veiligheid in een draaiboek.
  • Je werkt nauw samen met de teamleiders, de garagisten en de aankoper voor zowel concrete bestellingen als de algemene visie op materialen, machine- en wagenpark.

Je draagt je steentje bij aan een groter geheel.

  • Je bouwt mee aan een duurzame, efficiënte en toekomstgerichte werking van Openbaar domein en bent o.a. trekker in de digitalisering van de uitvoerende teams.
  • Je bent een schakel in het uitrollen van verschillende processen die deel uitmaken van de werking van het beleidsdomein, bv. het proces rond burgermeldingen, magazijnbeheer.

Wat verwachten we van jou?

Samen met jouw collega’s uitblinken, durven en samenwerken!
Je bent organisatorisch sterk, resultaatgericht en blinkt uit in probleemoplossend denken. Als teamspeler geniet je ervan om samen te werken met verschillende collega’s (uitvoerende en administratieve profielen). Je vindt het fijn om een coachende rol op te nemen naar jouw medewerkers toe.

Communicatie is cruciaal 
Je kan vlot communiceren met verschillende doelgroepen, gaande van medewerkers met verschillende profielen, burgers tot politiekers. Je communiceert verbindend op correcte en klantvriendelijke wijze.

Deel van een groter geheel
Je wil je schouders zetten onder een trots team dat samen werkt aan een moderne dienstverlening enerzijds en aan een groen, duurzaam en toekomstgericht Heist-op-den-Berg anderzijds. Je bent klantgericht en integer. Je werkt steeds in het belang van de organisatie.

Technische affiniteit is een must!
Een goede kennis van de technische aspecten van de realisatie, het herstel en het beheer van groen, water en wegen is een uitgesproken pluspunt. Je bent bereid om bij te leren in die domeinen waar jouw kennis beperkt is.

Opleiding en/of ervaring? 
Je beschikt over:

  • ofwel een masterdiploma in een relevante opleiding
  • ofwel een bachelordiploma in een relevante opleiding met minimaal 1 jaar relevante beroepservaring in de privésector, de openbare sector of als zelfstandige
  • ofwel minimaal 2 jaar relevante beroepservaring in de privésector, de openbare sector of als zelfstandige. In dit geval omvat de selectieprocedure een capaciteitstest.

We stippen graag aan dat team Openbaar Domein ervaring zéker als een meerwaarde ziet.

Wat mag je van ons verwachten? 

  • Een voltijds contract (38 uur) onbepaalde duur
  • Een verloning volgens barema’s (bruto geïndexeerd voltijds loon tussen 3.400 en 4.100 euro in weddeschaal B4-B5).
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • 2e pensioenpijler
  • Fietsvergoeding
  • Werken dichtbij huis
  • Thuiswerk mogelijk
  • Onbeperkte toegang tot het leerplatform Good Habitz
  • We streven naar een gezonde balans tussen werk en privé dankzij een soepele werk- en verlofregeling
  • De werking binnen beleidsdomein Openbaar domein is flexibel: jij en jouw collega’s werken met glijdende werkuren. Het uitgebreide pakket aan verlofdagen is bovendien flexibel in te zetten.

Interesse? We leren je graag kennen! 

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met team Personeel en Organisatie (vacature@heist-op-den-berg.be, 015 46 17 10) of voor jobinhoudelijke vragenRuth Vandecan, beleidscoördinator Openbaar domein,  0473 24 72 84, ruth.vandecan@heist-op-den-berg.be

Heb je interesse om als coördinator eigen werken aan de slag te gaan? We zijn benieuwd naar je parcours en motivatie. Solliciteer online of stuur een mail met je cv, motivatiebrief en kopie diploma tegen uiterlijk zondag 21 april 2024 naar vacature@heist-op-den-berg.be

Procedure

  • Er zal een objectieve cv-screening toegepast worden bij de start van de procedure.
  • In een volgende stap kan je jouw kennis en capaciteiten bewijzen in een schriftelijke thuisproef. Deze je digitaal verstuurd op 25 april 2024. Indienen doe je ten laatste op 2 mei 2024.
  • Voor de geslaagde kandidaten volgt er een mondelinge proef op 15 mei 2024 (overdag).

Heb je bijkomende ondersteuning nodig om je sollicitatieproeven af te leggen, neem dan contact op met team Personeel en Organisatie, 015 46 17 10, personeel@heist-op-den-berg.be.

Solliciteren

Downloads